XX

XX
fernand léger - city - 1919

zondag 21 september 2014

Nasturtium 'Phoenix' - Half-hardy Annual Seeds - Thompson & Morgan / over: sinds 1855 / zomaar wat bijpraten

Nasturtium 'Phoenix' - Half-hardy Annual Seeds - Thompson & Morgan



* beeldschone begonia bloemen - 'ja iets met tutu'



Ik zag er iets in te schrijven over 'sinds 1855'/ en ach, het is alsof ik weer nieuwe verkering heb gekregen - 

//helaas: de arts houdt geen praktijk aan huis - men zal zeggen: 'hoe kom je erbij?' 

- de waarheid is niet hard maar wel modificeerbaar om beter te begrijpen waar het over gaat in het  debat, heel gewoon dat er sanguinische emoties overspringen maar met een pool is het toch wél een beetje uitkijken geblazen/ de Clem kent wél uiteraard de Poolse Consumenten Markt / jullie krijgen 50 miljoen klanten kado van Noella


//tja, ah wel sulle,  hoe blijft een mens 'bij de les' ???

- een pool zou zeggen: hoe krijg ik  deze bles? 




onion first early - in de herfst gezaaid
overwinterd het gewas en geeft in het voorjaar
de eerste verse uienoogst// "tulband onion" 

 ''in feite weet ik alles over "ui", "uiïg", "uietoren" en "tulband" - in geval van hartfalen kan men terecht bij Chateau de Sully 


een wonderlijke zondagmorgen -.ppt | 'faites vos yeux' /**

Amedeo Modigliani: Bildnis Pablo Picasso. 34,2...
Amedeo Modigliani: Bildnis Pablo Picasso.
34,2x26,5 cm, Öl auf Leinwand,
Privatsammlung (Photo credit: Wikipedia)
//* Amadeo Clemente Modigliani -
--- "Jeanne" – 1919 – Parijs – France
#kew  //seeming this Jeanne has been a quite critical, as well in modest sense, representational lady, the eye of the painter doesn't make us very acquainted with Jeanne, still out of the new coming ironical moods of 1918/19 she keeps equally a distant look in the screen and as to see she represents an untouched lady, a 'demoiselle des S'arts', a protectrice of the senses and feelings of Amadeo Clemente at his time, it is not we understand very much about Modigliani all the way coming home in Paris to create his real beauty in a time Picasso didn't produce so much and the highlights certainly were not set like we think about those in these days, the branche is sensitive and upto a certain limit loyal with social warrants though indeed also Modigliani presets a time in which he'll not be 'the usual mister Amadeo, how about your work?' – Any a true artist will not save his call by telling he has no time for nonsense, as well an artists has the identity to produce his 'work', in that he often makes choices and adds a development in himself to the future features and with the person he entertains the public with it is mainly he keeps a silent focal care about. 

/we can very well accept not everybody understands this message, but in not any different telling I am reaching maintenance to myself and what I can call 'the others in the public', to save Bueri indulges in an isolated situation would be as much as trying to convince your pet he gathers Cook Traveller Cheques which justifies he has to pay a 20 % fee over the exchange by making his pinch at the next randomly chosen beech tree, for your pet is random a financial situation he cannot handle and so gives him those fears we cannot understand quite well the animal has got by our way of accompeting the family issues of the human race/ sigh: we can't help smoke gets in the eyes....//

       Philip Morris   dendrocalamus giganteus   

constantinopel.ppt

 
//heeft iemand misschien zin ons een verklaring te leveren waarom deze communicatiesystematiek niet naar behoren werkt?
 
// zoals het er nu uitziet kijken wij in een wat al te heldere spiegel.
//wat het betreft de poolse paus, ik heb die man nooit zo graag gemogen, dat was ook niet zozeer de reden voor zijn omgaan met mij of ons.
//gelukkig gaat het met die Franciscus de laatste alweer wat beter, dat scheelt stukken op een juten overkleed//
 
//mbt de zaakwending van de liefde: je kunt nog beter een touw om je nek leggen dan van Cle Bur de Kamper te houden.
    / groetjes van Boreel Husars/ major senior club matcher ***